Aktivitetsinfo: | Tack för att ni ställer upp detta sammandrag :)
Bekräfta att ni kan i denna kallelse snarast men senast 28/2. Om ni inte kan så försök byta med någon längre ner på aktivitetslistan (starta om från början av listan om det behövs) och meddela oss på h65f15@gmail.com vem ni har bytt med. Mailar ut listan till er då det fortfarande inte går att bifoga filer.
Tveka inte att höra av er om ni har frågor inför sammandraget. Ledarna kommer finnas på plats och hjälpa er igång om det är er första gång.
Uppdelningen ser ut så här (en förälder per barn): Matchvärd: Søs, Maja, Stella (Anna) Tidtagning: Hedvig, Esther Kiosk: Malva, Helga, Filippa, Linnéa
Matchvärdar: ni kommer ta emot gästande lag, visa var omklädningsrum finns, och vara den man kan vända sig till vid frågor. Även hålla i inspring för föreningarna. Tidtagning: håll koll på klockan under sammandraget. Kiosk: preppa kiosken innan och stå i kiosken under sammandraget. |